Miniminiprens Oğlum geçen hafta rahatsızlanınca başka doktora götürdüm kendi doktoru izindeymiş. 23 aylık olduğunu ve huzursuz olduğunu belirttim. Tahlil yapıldı kanında enfeksiyon çıktı geniz den geliyor dedi antibiyotik verdi be üç gün sorma kontrole çağırdı. Neyse kontrolde iştahsız olduğunu sadece mamasını bitirdiğini söyledim mi mama mı? Dedi. Evet sabah akşam vermeye devam ediyorm ama iştahsız diye bu süreçte öğlen gibide verdim dedm. Ne gerek var kocaman çocuk vs dedi. İyide dedm mama kutusunda bile 1-3yaş yazıyor demek ki kullanılabilir demek olmuyor mu dedm. İnek sütü almıyor anne sütü de yok. Ondan gelecek az şok vitamin varsa alsın vücudu diye veriyorum. Yanlış mıyım? Hani sabahki mama kahvaltısını etkilemiyor ki yada akşam yemeğini. Ben bi zarar görmedim sanki şimdiye kadar. Doktorun tepkisini anlamadım
tmmzysf20 Miniminiprens benimde oğlum 15 aylık gunduzleri içmez ama gece içer yani bnde 2 yasına kadar vemeyi dusunuyorum ilerde kendide içse veririm 1 3 yas niye yazıyor kutularda ozamn bilemedim sacma gldi doktorun tepkisi vala içiyorsa içer verilir yani biz anneler yavrularımız yeterki doysun ac kalöasın yesin ac uyuöasın dusuncesindeyiz istahsız bebekler olunca insan süt içiyor Allahtan diyoruz doktorlar anca verme kes bırka demyi biliyorlar sinir oluyorum bazen su doktorlara
mino01 Miniminiprens 2 yaşa kadar azaltmalısınız. Ona tepki vermiştir doktor. Çünkü iştahsız mamasını bitiriyor diyorsun. Mamaya güvendiği için yemiyor olabilir.
Birmaviii Bende 2 yaşına kadar vermeyi düşünüyorum şu an oğlum 15 aylık gündüz reddetse de gece içiyor. Çocuğun kendisi zamanla reddeder zaten canım
Ygz30 Bende veriyorum.2 yaşına geldi.Sabah 7.30 uyanınca mamasını süt yerine veriyorum.Gece vermiyorum.Doktorlarda acayip.Koca çocukmuş🤨
Jelibon88 27 aylik oğlum bende sabah akşam veriyorum hala.doktorlar inek sütünün hiç besleyici olmadiğini söyler genelde kiş bitene kadar ben devam etmeyi düşünüyorum.
Deletedmom5284 Vallahi 5 yaşa kadar varsa onuda kullanırım, tabiki o vitaminleri tek seferde hiçbirşeyden alamaz, anne sütü veya mama olmak zorunda.
kaansmom Miniminiprens 21 aylık oğlum bazen çocuk sütü bazende aptamil alıyorum . Ama bizimki pınar çocuk sütünü daha çok seviyor bir biberon sabah bir tanede yatmadan bitiriyor. Aptamili vitamin açısından veriyorum çok süt verilmesinin kansızlık ve iştahsızlık yaptığını duydum