kızlar biraz konu dışı olabilir ama belki yardımcı olabilirsiniz. bi kaç gündür göğüs aralarım böyle sivilcelenmiş gibi ve kaşıntı yapıyor. baya bi kızardı ve kabardı. Aynısı bugün fark ettim ensemde de başlamış. Doktora gitmem gerekli ama 3 aylık bebekle saatlerce beklemek cidden zor oluyor. Neyden kaynaklanabilir bi bilginiz varmı ve ne yapmalıyım? bebeğim sadece anne sütü alıyor bu arada.