Hilalaslan yürüteç kullanmadım. Kullanmayın demem, ben tercih etmedim. Yürümeye geç başladı 14 aylıkken. Ama hiç müdahale etmedim kalkması için-sıralaması için-adım atması için. Hep kendi isteyip hazır olduğunda yaptı. Annemler falan hep yürüteç kullan diyordu, şimdi iyi ki kullammamışsın, zorlamamışsın diyorlar.
Ama şöyle diyeyim bence bu biraz da duruma bağlı. Yani annenin işi vardır, 5 dk nefes almak ister, ne bileyim belki de sadece yürüteçin yararına inanıyordur, geç yürümesi için bekleyecek sabrı yoktur, sorunsuz buluyordur vs kendine has sebebi vardır, o zaman gayet de kullanılabilir yani kullananlara lafım yok 🤷🏼♀️ Benimki tamamen şahsi tercih.