Melekler2 ne alaka ya nasıl geçiyormuş,bezliyken bezden galiba diyordum harekte sınırlılıği olduğu için,bezden çıkardım hala yine oluşuyor,insanlara inanmayn demek yerine bilgim yok üstte kalsın vs diyebilirsiniz,sağlık bu,sizin çocuklarınizda olmamiş olabilir yada olmuş düzelmiş olabilir ama her çocuk aynı değil,kendiliğinden gecicegini de sanmam,çünkü ben dikktli olarak kontrol etmeme rağmen yapışıp duruyordu,hormanel krem verdi, doktor en son gittiğimzde çok iyi olmuş,geçmiş dediği,ince deri kalınlaşmış dedi..demkke ciltle ilgili..