Canlar 🍩
Ikı tane kızım 👶🏻👶🏻var Ellimden ne gelirse yapıyorum yani iş yaparken bıle oyunlarına dahil olmaya çalışırım sürekli konuşurum aktiviteler yaptırırm…büyük kızım 4 yaşında küçük ise 12 aylık ama kızlarım pek anlaşamıyor küçüğü sürekli ağlayan bır bebek büyük kızımsa çok uysal sakindir. Sürekli büyük kızımdan rica edıyorum kardeşine verirmisin gel sana başka birşey verelim şeklinde acaba kötü etkilenıyor mu ? ama küçüğü sürekli ablasının ellındekıleri istiyor ağlıyor huysuzlanıyor ben bu ağlamasını yürüyemediği için asabileştiği kanatindeyim …!!arada yetişemediğim yetersiz kaldığım oluyor var mı benim gibi ara da kalan kendınızi nasıl motive ediyorsunuz ???? küçük kızım daha yürümüyor demiştim hemşire doktora göstermelisin dedi ben de böyle düşünüyorum diş çıkarttı oturak dişi bile geçen çıktı 🧿 bence çok normal, etrafımda herkes neden yürümüyor diye söylenıyor çıldırıyorum her bebek aynı değil ki… sizceee ??😒😍