Benimde kızım kolikti sizi çok iyi anlıyorum mahvolmuştum kimyon içiyordum gaz için çok iyi geliyordu.yada zeytinyağ ıyla tuzla karıştırıp yemeklerden sonra ekmeğimi batırıp yiyordum. Rezenede içiyordum doktor bebeğede verebileceğimi söyledi ama anasonu pek tavsiye etmiyorum demişti ama rezene ham sakinleştirir hem gazına faydası olur kimyon iç demişti