alparslanyy Doktor gerekli görmediyse, zorunluluk yoksa başlamayın bence , 6. ayı bekleyin.İnanın bırakın ayı , hafta hafta, gün gün fark ediyor bebek gelişimi, bir günde bakıyosun ne kadar büyüyor. 2 ay da çok önemli bir zaman ek gıdaya daha hazır hale gelmek için. Tabii siz bebeğinizi daha iyi bilirsiniz, onun için en iyisini🙂Ayrıca ek gıda bilgim yeterli olmadığı için tavsiyede bulunamıyorum şuan .