Kızlar öncelikle iyi geceler. Tecrübeli olanlarınız bana yol gösterirse çok mutlu olurum. Oğlum 10 aylık, bu zamana kadar çok kolay olmasada idare ettik bir şekilde. Ama bu son 2 haftadır gündüzleri oyalanan bebek hiç bir şekilde durmuyor hep mızmız. Memnun olmuyor çok çabuk sıkılıyor. Kucakta durmuyor,oturmuyor,uzanmıyor. Ayağa kalkmaya çalışıyor, kolundan tutup yürütünce sakinliyor. Yanından ayrıldığımızda basıyor çığlığı. Uykuları bölük pörçük 5 dedim mi uyanıyor. Bu arada emeklemiyor sürünüyor hala. Neden böyle acaba? Geçici bir süreç mi? Yoksa hep böyle mi devam edecek?