11 aylık bebeğim var şurda 2 güne kadar öğle uykusunu 5 de bitirip 9 da gece uykusuna geçerdi ama 2 gündür saati 11 12 ediyoruz saatlerce kollarımda gezdirmekten kollarım tutmaz oldu emzirerek gezdirerek uyutuyorum göğsümü ısırıyo oyun yapıyo itiyo vuruyo çok yoruldum 2 gündür uyumuyo kaç saattir şimdi uyudu başka şekilde de asla uyumaz niye böyle oldu yaaa 😢