Kubrafyd Bebeğim 13 aylık ama sadece parmağımdan tutarak yürüyor bıraktığım anda ağlayarak oturuyor. Yürümekten çok korkuyor ne yapabilirim
Nazliprensesinannesi Kubrafyd erken şu anda,düşmesi normal,korkmasida normal,ee sürekli emekle otur,bı anda ayağa kalkınca korkmuş olabilir tabii,zamanla yürür alışması lazım önce,acele etmeyin
Sltan45_a Kubrafyd acele etme benim kizim 17 aylıkken yürüdü.doktorun sorun yok diyorsa.takma kafana .zorlama yürümesi için o zaten hazır olduğu zaman baslar
Zehramine @Kubrafyd benim kızım da 13 aylık elinden tutunca yürüyordu bırakınca oturuyordu ama çok hızlı emekliyordu bi baktım ayakta desteksiz durmaya başladı birkaç gündür 12 sn falan. Dün bir iki adım attı durdu tutundu bi yerlere bugün 10 adım falan atıyor sonra dengesini kaybedip poposunun üstüne oturuyor. Bence üzülmeyin yürüyecektir yakında inanın. Birden oldu bizim de anlayamadım emekliyorsa belki zor geliyordur yürümek ondan yapıyordur öyle.
HelloBenMiyasee 14 aylıktı oğlum yürüdüğünde. Erkek bebeklere tembel diyolar genelde😂 vardır vakti zamanı merak etmeyin hemde 18 ayına kadar normal karşılanıyor 😊