İyi geceler bayanlar benim oğlum 3 yaşında sol gözünü sürekli kırpıştırıyo tik var zannettim bir de göz kpağında et beni oluştu doktor hipermetrop dedi gözlük önerdi moralim bozuldu başka doktora götürmek istiyorum izmirde bildiğiniz göz doktoru varmı