Helbest49 ilk 3 4 gün inanılmaz sırt ağrısı oldu sezeryandan sonra hep ağrım oldugu için normal gibi düşündüm ama eğlince kalkamıycak kadar kötüydüm evde kimse virüs değildi bi iki gün içinde boğazımda yanma oldu bir gün sonra tad koku kaybım gitti kahvaltıda fark ettim doktor evde kimse virüs olmadığı için bizde hiç dışarı çıkmıyorduk neyse üst solunum yolu enfeksiyonu dedi ilaç verdi o günün gecesi eşim sabaha kadar bel ağrısından uyuyamadı ikşnci akşam test yaptı pozitif çıktı 8 aylık kızım ve bende gittik test verdik ben neğatif çıktım 10 günü geçirmiştim ben kızım ve eşim pozitif çıktı çok şükür atlattık çok geçmiş olsun Allah şifa versin 🙏