4 aylık oldu kızım akşam 6 dan sonra resmen bi şey oldu uyumamak icin bu saate kadar direndi uyuyor 2 dk sonra ağlıyor. Elleri hep yüzünde gözlerini sıkıyorsun belli uykusu var bende şimdi sardım ve anında uyudu çok şükür . Böyle kundak şeklinde uyusa bi şey olur mu yoksa yarım saat sonra açayım mi uyanmasından korkuyorum aslında