Esincan
Kendiniz hangi kiloda mutluysanız o kiloda olun. Şişmansınız ya da zayıfsınız diye kimsenin size iğrenç deme hakkı yok. Eşiniz zayıflığınızdan hoşlanmadığını dile getirebilir, olabilir yani herkesin tercihi farklıdır, ama iğrenç sıfatı çok ağır ve gereksiz.
Dürüst olmak gerekirse, ben 157 boyundayım, 47 kiloyken eşim de bana kilo alırsam daha iyi olacağını söylerdi ki ben kendim de zaten rahatsızdım zayıflığımdan. Herkes zayıf dediği için ya da eşim istediği için değil, kendim istediğim için kilo aldım ve 55 kiloda gerçekten daha güzel ve sağlıklı hissediyorum.
Kendiniz istediğiniz için kilo almaya çalışıyorsanuz da yiyorum kilo almıyorum diye bir şey yok, yeterince yerseniz kilo alırsanız. Önce bir tahlil yaptırın tiroit kan vs baktırın, sonra ya diyetisyene gidin ya da kendiniz kalori dengesi sağlayarak sağlıklı ve dengeli bir beslenme düzeni oluşturun❤️