Busralnann Miniminimini avent kullanıyoruz oğlum yerden yere vuruyor hiçmi bişey olmassın mübarek taş gibi valla koku vs de olmuyor mis gibi 👌🏻☺️
Asl90 Miniminimini ikisinide kullanıyorum avent daha kullanışlı bence daha çok seviyordu oğlum şimdi pipetli nuk olana geçtik