Asel_ikra biz de çok gazlıydık 3,5aylıkken bitti,sabır ve zaman,biz 4-5aya kadar kucakta memede yapışık gezdik uykular az azdı,memede uyurdu sadece,heleki o dönemlerde kucağımıza alıp pilates topunun üstünde saatlerce kaldğmzı bilirim,çok zor zamanlardı gerçekten,ama kendi kendine hareket etsin oyuncakların farkına varsın rahatlıcaksınız🙏🏻