Kızlar kızım sabah 38 ateşle uyandı grip belirtileri var . Halsiz , ateşi birden 38 i buldu ama ateş düşürücüyü içtiği an kusuyor . Sürekli ılık duş aldırıyorum . Yemesi gitti . Ne yapsam bilemedim :/ hiç bişey de içmiyor 🤷🏼♀️ Birde kombiyi yaktım şuan ev 25 serce ve atletle yatırdım öyle kalması daha iyi değil mi . Ara ara ateşi düşüyor ama bilemiyorum giydirsem mi atletle mi kalsa