Bebeğim bir buçuk aylık. Şuana kadar kucağıma alıp sevemedim doğru düzgün. Kucağımda da uyumadı hiç. Sadece emzirirken yaptırabiliyorum kucağıma diğer türlü ağlıyor hep. Dik pozisyonda ayakta taşıyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Kucağımda sakinleşmeyince kendimi kötü hissediyorum 😐