Geçen cuma ciğer geliştirici iğne oldum şyan 38+2yiz. Anneler çok ağırlaştım normal doğum gözüküyor pozisyonu iyi. Bu iğne geç doğum mu yaptırır acaba bana ben doğurmak istiyorum artık piskolojim ve vucudum iyi değil artık. İğneden ne kdar sonra doğurdunuz?? Ve doğum olsun dşye ne yapmalıyım?