ikiKudurukAnnesi Kızlar bu dolaptan kullanan veya almayı düşünen var mı fiyatı çok uygun geldi bana yorumlara göre almayı düşünüyorum..
Oykuaygun ikiKudurukAnnesi resim açılmıyor. Ama o 70 küsur fiyatı olandan sanırım. Çok yer kaplar diye düşündüm. Odası küçük olanlar için uygun değil. Ama güzel görünüyor
1bocek1cicekannesi ikiKudurukAnnesi ya güzel gorunuyor kalitesi nasıl acaba 9 unda mi basliyor bende bakmak istiyorum yerim var büyükse alırım
ikiKudurukAnnesi Oykuaygun yükledim şimdi canım benim yerim var yaa güzelse alıcam inşallah kullanan birileri vardır
ikiKudurukAnnesi 1bocek1cicekannesi evet canım 9 ekimden itibaren diyor benimde yerim var kullanan birileri yorum yazsa almaya gidicem 😂
1bocek1cicekannesi SonSerce küçükse işime yaramaz oğlanın oyuncakları dev gibi zsten 😒 yorum için tşkler 😍
SonSerce 1bocek1cicekannesi ikiKudurukAnnesi alttaki büyük kutular en 23 boy 35di sanırım, küçüklerin ise 23*23 belki küçük lego araba yapboz parçaları için ideal olabilir ama bence alınmaya değmez.