Bebeğim 10,5 aylık. Kan değerleri düşük çıktı. Doktor fermix kan şurubunu önerdi günde 5 ml olacak şekilde ama eşim bugün eczaneden alırken eczacı ona bu şurubun 11 yaş üzeri çocuklara verildiğini ve 2,5 mili geçmemesi gerektiğini ve çok kuvvetli bir ilaç olduğunu söylemiş.şimdi doktora mesaj attım ama o bana geri dönüş yapana kadar dayanamadım sizlere bi sorayım dedim lütfen aranızda bilgisi olan varsa bana yazabilir mi 🙏🏻💕