Merhaba arkadaslar.
Bebeğim hem ıkınıyor hemde uykusunda sıçrıyor ıkınmaktan
Cocuk doktoru kaç saatte bir emzirdiğimi sordu 2 2.5 saat deyince bana 3 saatte bir emzirmem gerektiğini söyledi.
Ama oglum 3 saat dayanamıyor ve cok sıkılıyor bunu yaşayan var mı acaba