Ben yaklaşık 2 aylıkken tutmayı bıraktım hem burnu kapanma endişesi kalmadı hem ağzından yanlışlıkla çıkma durumu kalmadı öğrendi. Aslında tutmanın süt akışına katkısı var öyle okumuştum. Daha da büyüdükçe bebeğim kendi de tutmaya başladı yani doğal akışı takip etme taraftarın