esraksl2304 Bebeğim önceleri ayakta sallanarak uyuyordu bu aralar asla istemiyor ayağıma koyduğum anda çığlık atıp kendini atıyor, emerken uyumak gibi bir alışkanlığı da yok bu yüzden nasıl uyutacağımı bilmiyorum. Var mı tavsiyeleriniz anneler?