Neslimi ben hep 2 kat giydirdim yani altına e bebekten aldıgım çoraplı pijama içinede uzun kol zıbın bide normal alt üst şekilde giydik hep herhangi bi sıkıntı yaşamadım sıkılmadı yani cok büyük rahatlıkta astronot tulum uyku tulumuda öle gece üşüdümü derdi yok üstünü habere actıkları için