Merhaba bebeğime 6 aylık aşılarını yaptırdık huyu suyu değişti hiç durmadan ağlıyor ateş 39-40 düşmek bilmiyor gece uyumak bilmiyor gece uyanan bir bebek değil di. Rota virüsü geç yaptıkları için bana 20 ekim de aşıya getirin dediler daha sonda arayıp ekimin ilk haftası çocuğu aşıya getirin dediler. Bende onlara bana ekimin 20 dediklerini söyledim ama geç olduğunu ekimin ilk haftası yapmaları gerektiğini söylediler iki aşı arasında olan süreyi beklemedikleri için mi çocuk bu hale. Geldi Merak ettim sizlere yaziyim dedim. Çocuğum çok aşı oldu hiç bu kadar ağır geçirmedi