Arkadaşlar 5 aylık oğlum günlerdir huzursuz sürekli ağlıyo ateşi yüksek dişten sandık ama değilmiş kanlarına bakıldı viral enfeksiyon cıktı. Doktorumuz duosid antibiyotik verdi ama benim hiç içime sinmiyor kullanmak . Aranızda kullanan var mı yan etkisi oluyor mu?