Şuan tam 7 aylık olduk. Bu satırları size ağlayan bebeğimi emzirerek sakinleştirmeye çalışırken yazıyorum 😂 az sonra memeyi de bırakıp bağırmaya başlar..
1 haftadır aynı durumdayız çıldırmak üzereyim uyku nedir unuttum resmen.. Diş desen çoktan çıkarttı alt ve üst 2 dişini bu ayda hemen diğer dişlere de geçer mi ki acaba bilemedim 🤷♀️ basbas bağırıyor gece ve memede de sakinleşmiyor artık. Uyuduğu an beşiğe atıp hemen yatağa giriyorum 5 dk uyuyayım diye 😂
Allahım sabır ve güç versin hepimize.. İlgilenmem gereken 2 oğlum daha var okula giden artık bitkin düşüyorum 🤦♀️