Eafl Kizlr 1 buçuk aylık bebegim tek gözü sanki şaşıyor gibi boylekayiyor gibi şaşı bakiyoe gibi ama bazen tabi . Normal bo durum mu böyle olan varmi
AnneOlmakCokGuzel Eafl yeni doğan bebekde normal sayıyorlar göz kaymasını yalancı kayma diyolar, ama 3 aylıkken muhakkak göz kontrolü yaptır canım, benim büyük oğlum 2 yaşında gözlük kullanıyor 6.aydan beri, onun ki geçmedi.
gulsnmstf Eafl bebegım 6 aylık aynı sey bızde de var göturdum yanakları cok var o yuzden ole gorunuyo bıde goz kenarları be goz yapısından ole gorunuyo kayma sasılık yok ddı 🙄