Merhaba herkese yaklaşık 1 haftadır annemdeyım 15 aylık bebeğim var ve malum bakliyat yoğurt mecbur alıyorz cocuk güzel beslensin dihe. Kendimde hamileyim hröde emziriyorum ara öğünde kuruyemiş falan alalım diye toplu alışverşi yapmaya gittik sadace ihtiyaclarımızı aldık. Sonra eşim dedi yağ falan da alalım surekli gelemiyoruz arabamız yok genelde İnternetten sipariş veriyoruz. Kızlar yoğurt makarna bulgur pirinç vs. Aldık kasaya geldik 600 TL tuttu. Sonra eşime dedim yağı falanda gecmeyelim artık dedim çünkü asgari ücrrt alıyor. Ev kira daka faturalar var bu ay kontrolm var. Yağı falan almadık 600 tl ne demek nasıl gecinecgz napacagz merak ediyorum 🤔sizlerin bütçeye nere uygun geliyor nasıl alışveriş yapıyorsunuz