İyi akşamlar anneler çok çaresizim tükendim artık ağlamaktan gözlerim davul oldu kızım 20 aylık bugün saat 1 de sadece 1 kase irmikli muzlu bisküvili muhallebi yedi daha ağzına birşey sürmedi normalde de çok iştahlı değildi zorla yediriyordum anne sütü mama normal süt içmiyor ne yaptıysam yediremedim bugün kahvaltıda yapmadı dediğim gibi öğlen 1 de yedi sadece zayıf bir bebek zaten 9.5 kilo aç yatıcak çok çaresizim kendimi çok yetersiz hissediyorum çok kötüyüm bana bi akıl verin lütfen