Bktmtn merhaba evet cok sukur gecti ama o sure icerisinde ben de perisan oldum yalan yok cok zordu ama cok sukur kurtulduk benim de en buyuk korkum buyuyunce travma yasamamasi daha zor olmasiydi simdi bezdeyken kolay diyorlar diye yaptirdim aslinda hem daha kolay hem daha zor 1 haftadan biraz daha fazla karton bardak ve baticon kullandik doktorumuzun onermesiyle 4-5 gun sonra da yikama rutinimize geri donduk hic nemli birakmadim ve baticon surerken hep pisik kremini bolca surun ben ilk basta onemsemedim baticon cok kurutmustu eger sizin de dikisli ve bu sekilde olacaksa tavsiye ederim bez olarakta bir beden buyuk bez aldim ama belden bol kapatmadim ne cok bol ne cok dar bir atletle de hep sabit tutturdum
kartonunu ilk cok agladi hic istemedi annem bezini degistiriyor ben ellerini ayaklarini tutuyordum ama cok sukur su an iyilestik 🙏🏼 Insallah sizinki de hemencecik iyilesir zor ama geciyor bir sekilde 🙈