Prensesss_annesiii Kızlar konular çok zor ezber gerektiriyor hep evliyim kızim var kızım çok yaramaz gece uyumaliki ders çalışmalıyım acaba nasıl etkili çalışarak dersleri gecebilirim konumu çalışsam yoksa testmi cozsem çocuk gelişimi 1.sinif auzefe kayitliyim sınavları hakkindada zor diolar
Betuloz Prensesss_annesiii hiç zor değil şimdi nasıl bilmiyorum 2017 de mezun oldum o zaman kolaydı baya 😀 ezberde istemiyor akılda kalıyor genelde
Sarekuzu_19 Prensesss_annesiii Ben yaz okulunda beş ders aldım sadece çıkmış sorulara bir hafta çalıştım 4 dersten geçtim birisinde herkes yüksek almış can egrisinden kaldım bence konuyu dinleyip çıkmış soru çözmek yeterli oluyor
Melike06 Prensesss_annesiii Bende çocuk gelişimi okumak istiyorum AUZEF kayıtları ne zaman kayıt ücreti ne kadar bilgi verirmsnz
Habisoo34 Prensesss_annesiii okuyun özet çıkarın ünite ünite bittikçe baştan özeti okuyup çıkmış sorular çözün ilk başta zor geliyo ama düzenli bı program yapın ona göre gidin halledersiniz çıkmış soruları sınava yakın konular bitince çözersiniz
Aysecelik17 2014-2015 senesinde mezun oldum bende canım çocuk gelişimi , sorular çok kolay hiç sıkıntı etme konular kısa , okuyup geçmen yeterli başarıcagından eminim birde grup yokmu sosyal medyada hiç baktın mı ordan yardımcı olurlar 🥰
Pelloo Prensesss_annesiii Aöf plus uygulamasını indirin orada hem özet hemde çıkmış sorular var bütün dönemler son 5-6 yılın çıkmış soruları.
1mombaby Prensesss_annesiii pandemi sürecinde sınavlar online oldu arkadaşlarım 4 5 kişi sınava girdiler 😂 umarım yine online olur bende 2. Ünv okuyacağım sigortacılık
Pelloo Prensesss_annesiii Bende Sosyoloji okuyorum yarın son gün akşam 22 ye kadar her bölüm farklı mı bilmiyorum yanlış bilgi vermiş olmayayım bebeğimden dolayı çalışamıyorum kaydımı donduracağım. Siz isterseniz Aöf sayfasına giriş yapıp bakın veya yarın Aöf bürosunu arayın sorun