Poyrazduygu hem avent hem lansinoh kullanıyorum. Dışarıya sık çıkıyorsanız pilli/şarjlı daha iyi oluyor ama çıkmıyorsanız evde hiç kullanma ihtiyacı duymadım doğrusu. Prize yakın bir yere oturup sağıyorum. Avent daha konforlu sütünüz azsa avent öneririm o açıdan uzun süre sağım yapıldığında yastıklı başlığı olduğu için can yakmıyor. Sütünüz bolsa lansinoh daha iyi zira kısa sürede zaten istediğiniz miktarı sağabileceğiniz için boşuna fazladan ödeme yapmamış olursunuz. Bir de düzenli sağacaksanız 2 li alın bence, tek seferde aradan çıkarmak çok rahatlatıcı oluyor