SSMU canım 10 cc biberonun dibinde kalan artık mama gibi ne o oyle. Yap 30 ver doktor desin bosver. İçtiğini içsin içmediği kalsın. Kalıplara gitme bebeğine göre şekil al. Doyup doymadıgını anlarsın kilo kaybıda varsa madem. İlk kez 10 cc duydum ondan şaşırdım