yuhibu1920 Kızlar 14 aylık oğlum var asla burnunu temizletmiyor katıla katıla ağlıyor kaçıyor acaba fizyolojik su ile uyurken temizledim bir şey olur mu ? İki damla damlatın diyor damlatsam sonra aspiratör ile çeksem uykuda bir şey olur mu 😞
Oyku16 yuhibu1920 serum fizyolojigin hic bir zararı yok doktorlar gunde 10kez bile yapsana sakıncası yok diyor ben damlama yerine direk şırınga ile yıkama yapıyorum YouTube videoları var daha etkili
Nildasmother yuhibu1920 bence uyurken yapma korkar yavrum ben küçükken şırınga ile burun yıkama yaptım hep daha rahat şimdi aspiratör ile çekiyorum 9 aylık