Meva_2020 Kızlar kızım bronşit oldu bir haftadır hava ve antibiyotik tedavisi uyguladık öksürük yok denecek kadar az ama hırıltı geçmiyor ne yaparsam yapayım yarın doktor randevumuz var başından geçen var öı normal mi acaba bu ?