MrvUras Busraa3535 Uykusuzluk ve huzursuzluğunun en yüksek olduğu zaman en son zamanıdır. 3gün de toparlıyor genelde benimki. Düzelmesi çok çabuk oluyor. Bir de atak haftası hesabını yaparsanız genelde 17. hafta atağın doruk noktası oluyor. Allah kolaylık versin ama geçici ve arkası çok güzel oluyor 🙂
Birdunyabircennetannesi Busraa3535 Ayyyy 1 saniye susmuyor uyumuyor mu gece ne gündüz tuvalete beraber gidiyoruz resmen yemek yiyemiyorum zaten zor bebekti tam geçti dedim başa sardık o ağlıyor ben ağlıyorum 🤦🏻♀️ Resmen çocuğuma bakamıyorum 😢
Busraa3535 Birmuallime gercekten çom yoruldum 2 günde perisan etti 35 gün sürecek se napıcam bilmiyorum
Busraa3535 MrvUras nasıl hesaplıcam ki anlarmısnz siz. Kızım 7 haziran 2021 dogumlu? Gercekten 2 günde perisan oldum Bide sıksık irkilme korku gibi bisey olyo uykuya tam dalacakken😔😔
Busraa3535 Birdunyabircennetannesi haklısınız aynı durumdaym. Uykuya tam dalacakken korku irkilme olyo bunda sıksık sizde oldmu hic acaba
Minikcivciv27 Busraa3535 31.gündeyiz 4 günümüz kaldı bakalım ilk zamanlar çok huysuzdu şimdi bide aşı olduk bi kaç günde onun huzursuzluğu vardı bakalım 35 ten sonra ne olacak
Minikcivciv27 Busraa3535 canım bizimkide daha şimdi uykudan bağırarak ağlayarak uyandı bu ara sürekli öyle uyanıyo
Birdunyabircennetannesi Busraa3535 Bizimki hep korkuyor nedenini asla bilmiyorum bide uykudan ağlayarak uyanıyor 1 dakika sonra geri uyuyor. Asla uyumuyor gece ama uyuduğunda böyle 😂
Busraa3535 Birdunyabircennetannesi gerçekten kafayı yemek üzereyim su icmeye gidemiyorum ya bırakıp 🤦♀️🤦♀️ Ne gecem belli ne gündüzüm
Birdunyabircennetannesi Busraa3535 Aynıyız aynı tuvalete gidiyorum bas bas bağırıyor sanki etini koparıyorlar gibi bu neymiş ya 🤷♀️