Htc38 çooook. Ben mesela acemi anne olduğum İçin ve başımda bir büyüğüm olmadığı İçin sürekli ona mesaj atıyorum bir sorun olduğunda ,sağolsun sabırla bütün mesajlarımı yanıtlıyor .. yoğun olsa bile gün içinde mutlaka dönüş yapıyor sağolsun.. çok memnunum kendisinden . Kontrole gittiğimizde kızımla çok güzel ilgileniyor , bize olan yaklaşımı da çok iyi..