Herkese 👋
kızlar sün bebeğim 1 yaşına bastı aslında bayağıdır düşünüyordum ama yaşına girmesini bekliyordum. Sütüm artık iyice azaldı ve geceleri doymadığını düşünmeye başladım çünkü çok fazla uyanmaya başladı o sebeple aptapil vermek istedim bugün ama hiç sevmedi 🥺 aranızda bunu yaşayıp çözüm bulan var mı nasıl sevdirebilirim önerilerinize çok ihtiyacım var teşekkürler 🥰