Efy Merhaba herkese cipralex 10 mg kullanıyorum ve hamile olduğumu öğrendim antidepresan kullanıp hamile kalanlar her hangi bir sıkıntı yaşadınız mı ? Hemen bıraktınız mı ? Yarın doktorumu arayacağım ama başından geçenler bilgilendirirse sevinirim
Birannebirbebekkkk Hamile kaldığımda cipralex 20 mg kullanıyordum. Tabi hemen bırakamadım. Yaklaşık 3.ayda bıraktım. Tabiki korktum bir şey olmasından ama çok şükür kızım sağlıklı. İlk 9hafta ilaçlar bebeğe geçmezmiş zaten.