tosbikannesiiii 6 aylık gece beslenmesi yapıyormusunuz kızlar. sağarak besliyorum emmiyor ben 11 de yedirip sabah 6 da veriyorum tekrar azmı acaba
Gygy tosbikannesiiii Canim Dr lar gece uykusundan uyanmiyorsa uyabdirnayin uyku kalitesi için diyorlar. Benimki bazen saatlik uyanıp meme de dalmak istiyor uykular haram oldu 😁 Dr 3 saatin altında emzirme diyo ama nerdeee
HelloKitty tosbikannesiiii canım bende sağarak verdim hep gece acıktığı zaman kendisi uyanıyor sen uyandırma gece uyku kalitesi onun için çok önemli hem uyandırınca dalması zor olur o zaten uyanıyor sen endişelenme
Balkupum2505 tosbikannesiiii bende o aylarda kesmistim gece beslenmesini kilosu falan iyiyse hic bisey olmaz merak etme. Biz doktor tavsiyesiyle kestik ama sizde doktorunuza danisin yinede isterseniz 😊
Asel0436 tosbikannesiiii canım bir yasında. Kızım var. Ben halla ağzına. Uyurken. Bile tıkıyorum vicdan azabı cekiyorum
Bebegimm1 tosbikannesiiii 2.ayindan sonra kendim kaldirmayi biraktım aliskanlik haline donusturmemesi icin ve uykusunun bolunmemesi gerekli bebegim istedigi zaman aciktiginda doyuruyorum 9bck aylk yatmadan once beslerim sabah aciktiginda kendisi uyanır o sekilde beslerim gece beslenmek için uyanmaz
Tuba tosbikannesiiii benimki de o dönemleri öyleydi sonra diş çıkardı ve geri geceleri sık kalkıp beslenmek istedi🥲
tosbikannesiiii 11 den sabah 6 ya kadar uyanmassa doyurmucam o zaman doktorda uyanmıosa verme dedi rüya beslenmesi yapanları duyunca bende vicdan yaptım vermiyorum die sormak istedim yaaa