Ykt35 Bebeğinize uyku tulumunu nerden aldınız acaba onerebilceginiz yer varmi? Birde içine nasil giydirdiniz aldığınız yerden?😊
zerroya Ykt35 ebebekten aldım ne çok kalın ne çok ince istediğim gibi yani şimdilik altına sadece kollu zıbın giydiriyorum soğuklar bastırınca ince pijama giydiririm altına 🌸
Serapo Ykt35 annemde almış uyku tulumu gündüz denedik giymedi neyse dedim gece giydirdim giymedi deli gibi giy çıkart sıkıldım battaniyesini terziye verdim boydan fermuar kollar yelek misali ohhh mis gibi uyuyor şimdi 😳😳😳😳
E_doga Ykt35 owli çok güzel . Çift taraflı fermuarlı var altını değiştirmek kolay oluyor . Üstünü açtı derdi yok. Şiddetle tavsiye ediyorum
mervecoskun Ykt35 Lc waikiki başarılı bu konuda aldığınız tog değerini ev derecesine göre seçin ve ince bir atletle giydirin bence
Ykt35 zerroya 1yasinda oglum kalip olarak 1yas mi aldiniz mesela e bebekte ufak olabiliyor ya bazi kaliplar😊
zerroya Ykt35 benim kızımda 16 aylık ben 1 yaş aldım kalıbı büyükmüş hatta boş bile geldi 2 yaş alsam çocuk kaybolurdu içinde 😁😇
Oguuu26 LCWaikiki onlinedan aldım bugün 30 tlde çark indirimiyle 90 tl ye geldi inşallah güzeldir 2.5 tog değerinde😊 oğlum çok üstünü açıyor battaniyeyi tepesine geçiriyor almasam olmazdı
Mrbmrb Oguuu26 çok güsel. Biz lcw kullanıyoruz 2.5 tog. Ben yedek te alıyorum. Bazen çiş kaçıyo. Ya da kusuyo fln
Merve-34 mervecoskun bende oradan almayı düşünüyorum sizce tog değeri kaç olmalı ? Biliyorum eve göre ama bizim gece sıcak sabaha doğru doğalgazı kapatıyorlar biraz soğuk oluyor sizce kaç almalıyım ?
mervecoskun Merve-34 benim oğlum çok sıcağa gelemez bize en ideal 1 tog siz görerek alın belki 1.6 falan daha iyi olır size
Aminemom Lc waikikiden siparis ettim mağazada istediğim rengi olmadığı icin . 2.5 tog aldim battaniye sevmiyo üşüdü üşümedi derdim yok artik. Cok guzel bayıldım ben tavsiye ederim.
mervecoskun Merve-34 2.5 tog da almıştım ben iki kez falan giydirebildim çok aşırı kalın yani evin soğuk bir ev olması lazım onun için