Arkadaşlar 2 ay 20 günlük bebeğimi bırakıp işe başlamam lazım😞biliyorum burda birçok anne var benim gibi çalışıpta bebeğinden ayrılıp işe giden ama yasal olan 6 ay ücretsiz izin alamıyorum neden mıbing uygulanıyor.Avrupada 2 yaşa kadar bebegıne bakma hakkın varken bizde 6 ay ücretsiz ve onuda kullanmıyosun 😡bakıcı desen yok kime bırakcam nasıl gidicem?Allahım sen bu mobingi uygulayanların karşısına en zorunu çıkart🤲🤲biraz uzun oldu hakkınızı helal edin😞…