Ayazinannesi3001 Merhaba. Bende oğluma 8 buçuk aylıkken uyku eğitimi verdim. Altı temiz karnı tok beşiğine yatırdım. Piş piş yağmur sesiyle uyuyor oğlum onu da açtım. Yanına bir sandalye koydum oturdum hiç konuşmadan. İlk uykusuna 1 saat 32 dakika da geçiş yaptı. Bu sürede 5 kere ağladı, sakinleştirip tekrar beşiğine koydum. Ve uyudu. 2 buçuk saate yakın uyudu. İkinci uykusuna 48 dakika da geçiş yaptı. 1 buçuk saat uyudu. 2 kez ağladı sakinleştirip tekrar beşiğine koydum. 3. Uykusuna 30 dakika da geçiş yaptı. Ve son olarak gece uykusuna 10 dakika da geçiş yaptı hiç ağlamadan. Akşam 9 da uyudu sabah 7 ye kadar. İlk günümüz böyle geçti. 3 gün bu şekildeydi. 4. Gün alıştı ve hiç ağlamadı. Uyku geçiş süreleri de kısaldı ve kısa sürelerde uyumaya başladı kendi kendine. 10 ay 1 günlüğüz. Şimdi uykusu gelince nenni diyor. Beşiğine yatırıyorum hemen uyuyor. Akşam 9 da uyuyor sabah 8 de kalkıyor artık 🥰 Geceleri haftada 2 kez ancak uyanıyor emziriyorum geri uyuyor. Bi maşallahını alırım 😂🤩