Merhabalar. 1.5 aylık bebeğimde doktor reflü dedi. Sürekli kusuyor. Günde 3 kez gaviscon verdi. Çok küçük olduğu için ilaç kullanmak istemedim. Emzirdikten sonra hemen yatırmamaya dikkat ettim, reflü yatağı aldım. Ama sonuç pekte değişmedi. Kusacak diye emzirmekten korkar oldum :( ilacı kullanmaya karar verdim. Doktor ⅓ çay bardağı suyla karıştır ver dedi. Ama beslenmeden önce mi sonra mı kullan dedi onu hatırlayamıyorummm. Kullananlar nasıl kullandınız? Faydasını gördünüz mü?