Arkadaşlar bebeğim doğduğundan beridir gaz sıkıntısı çekiyoruz kaç tane post açtım ne denildiyse yaptım gaz damlaları biogaida ve nurse kullanıyorduk şimdi doktor osicol verdi damla mamamız da hipp ama inanılmaz kabız oldu ne yapsam bilmiyorum çare bulmaya çalışmakta yoruldum bebeğim çok sancı çekiyor lütfen öneriniz varsa mama hakkında yardımcı olun 😿