S-oy İzmirde 1. Yaş doğum günü için konsept fotoğraf çekimi yaptırdığınız önerebileceğiniz bir fotoğrafçı var mı ?
Miumiuu S-oy Kızlar çok yakın bir arkadaşım yaptırdı burada. Bence İzmir’in en iyisi bir çok kişiden duydum. Benim bebişim daha küçük ama ileride kesinlikle burada yaptıracağım. Linkini paylaşıyorum instagramdan incelersiniz🌸 https://instagram.com/selim_inal_sarac_photography?utm_medium=copy_link
S-oy uykutulumu35 geçen de yazdım ama kimse cevap vermedi oğlumun aralıkta doğum günü aralığa kalsın istemiyorum fotoğraf çekimini kış filan zor olur diye
uykutulumu35 S-oy bende İzmir’deyim 1 yaşına girdi eylül de bebeğim ama henüz çekim yaptırmadık. İnstagramda bir kaç sayfa gördüm ama iletişime girmedim henüz
S-oy Mommqueen evet halime ilkme ile görüşmüştüm ayaklanıp yürümeğe başladıklarında durmuyorlar diye yürümeden öneriyorlar uykutulumu35
S-oy uykutulumu35 ben bir sayfaya yazdım halime ilkme açıkcası içime sinmedi konsept yapmıyorlarmış ve biraz da pahalı geldi doğrusu pazar günü de çalışmıyormuş benim de tek boş olduğum gün pazar yani hafta içi eşim çalışıyor
Miumiuu uykutulumu35 Baya iyi canım. Ben de 1 yaş çekimini kesinlikle burada yaptıracağım kim gittiyse çok memnun kalıyor😌