ecehasceliik Merhaba hanımlar hayırlı akşamlar bebegim az önce oyun oynarken çamaşır selesine dudağını çarptı ve dudağı patladı kanadı birşey önerir misiniz ne yapmalıyım?
Bal-Kaymak ecehasceliik ooo oğlumun kaçıncı patlayışı sayamıyorum artık. 1 saat kadar önce yine düştü hem alt hem üst dudağı patladı. Kan içinde kaldı. Yıkadık ağzını yüzünü buz koymak istedim ama koydurmuyor bağırıyor . Emzirdim unuttu hemen.
Bal-Kaymak ecehasceliik İlkinde bende çok panik olmuştum. Oturup ağladım doktora gidelim diye. Eşim baktı yıkadı ağzını yüzünü bak bişey yok diye . Artık alıştım malesef .