1 günlük taze anneyim sütümü sağında iki göğüsten toplamda 30 ml mama geliyor doktorumuz süper dedi. Bir süre saha sağmam gerekiyor. Hastanenin makinasını kullanıyorduk yarın eve geçicem ve sür sağmaya devam etmem gerekiyor. Elektrikli mi önerirsiniz manuel mi ? Elektrikliler yaşadığım yerde biraz pahallı işimi görecek olursa el pompası almak isterim ??